David ask GOD kill enemies !!!

TUHAN adalah terangku dan keselamatanku, kepada siapakah aku harus takut? TUHAN adalah benteng hidupku, terhadap siapakah aku harus gemetar? Mazmur 27:1
+++
ketika penjahat-penjahat menyerang aku untuk memakan dagingku, yakni semua lawanku dan musuhku, mereka sendirilah yang tergelincir dan jatuh. Mazmur 27:2
+++
aku tidak duduk dengan penipu, dan dengan orang munafik aku tidak bergaul; Mazmur 26:4
+++
aku benci kepada perkumpulan orang yang berbuat jahat, dan dengan orang fasik aku tidak duduk. Mazmur 26:5
+++
lihatlah, betapa banyaknya musuhku, dan bagaimana mereka membenci aku dengan sangat mendalam. Mazmur 25:19
+++
jagalah kiranya jiwaku dan lepaskanlah aku; janganlah aku mendapat malu, sebab aku berlindung pada-Mu. Mazmur 25:20
+++
dengarkanlah suara permohonanku, apabila aku berteriak kepada-Mu minta tolong, dan mengangkat tanganku ke arah tempat-Mu yang maha kudus. Mazmur 28:2
+++
hukumlah mereka menurut perbuatan mereka dan menurut kelakuan mereka yang jahat; hukumlah mereka setimpal dengan perbuatan tangan mereka, balaslah kepada mereka apa yang mereka lakukan. Mazmur 28:4
+++
(34-18) apabila orang-orang benar itu berseru-seru, maka TUHAN mendengar, dan melepaskan mereka dari segala kesesakannya. Mazmur 34:17
+++
(34-22) kemalangan akan mematikan orang fasik, dan siapa yang membenci orang benar akan menanggung hukuman. Mazmur 34:21
+++
ya TUHAN, dengarkanlah doaku, berilah telinga kepada permohonanku! Jawablah aku dalam kesetiaan-Mu, demi keadilan-Mu! Mazmur 143:1
+++
demi kasih-Mu kepada ku, bunuhlah musuh-musuhku, dan lenyapkanlah semua orang2 yang menyengsarakan jiwaku, sebab aku ini hamba-Mu! Mazmur 143:12
+++
http://star777diary.blogspot.co.id/2018/03/david-ask-god-kill-enemies.html
+++
The LORD is my light and my salvation; whom shall I fear? the LORD is the strength of my life; of whom shall I be afraid? Psalm 27:1
+++
when the wicked, even mine enemies and my foes, came upon me to eat up my flesh, they stumbled and fell. Psalm 27:2
+++
I have not sat with vain persons, neither will I go in with dissemblers. Psalm 26:4
+++
I have hated the congregation of evil doers; and will not sit with the wicked. Psalm 26:5
+++
consider mine enemies; for they are many; and they hate me with cruel hatred. Psalm 25:19
+++
O keep my soul, and deliver me: let me not be ashamed; for I put my trust in Thee. Psalm 25:20
+++
hear the voice of my supplications, when I cry unto thee, when I lift up my hands toward thy holy oracle. Psalm 28:2
+++
punish them according to their deeds, and according to the wickedness of their endeavours: punish them after the work of their hands; revenge to them what they deserve. Psalm 28:4
+++
the righteous cry, and the LORD heareth, and delivereth them out of all their troubles. Psalm 34:17
+++
evil shall slay the wicked: and they that hate the righteous shall be desolate. Psalm 34:21
+++
hear my prayer, O LORD, give ear to my supplications: answer me in Your faithfulness and in Your righteousness. Psalm 143:1
+++
because of Your love for me, kill my enemies and destroy all my oppressors, for I am Your servant. Psalm 143:12
+++